ICBC Turkey olarak, 18.06.2016 tarih, 29746 sayılı Resmi Gazetede; BDDK tarafından yayımlanan Bankacılık Hizmetlerine Erişilebilirlik Yönetmeliğinde yer alan kriterler kapsamında, engelli müşterilerimizin ve 70 yaş üzeri müşterilerimizin bankacılık işlemlerini kolaylıkla gerçekleştirebilmelerini hedeflemektedir.
Engelli müşterilerimizin ürün ve hizmetlerimize kolaylıkla ve öncelikli olarak erişimlerini sağlayabilmek için yapılan çalışmalar aşağıda yer almaktadır.
Konuşma ve işitme engelli müşterilerimiz kayıp/çalıntı kart işlemleri için Canlı Destek üzerinden hizmet alabilirler. Bildirim yapmak için lütfen tıklayınız.
Bankacılık İşlemleri Sözleşmesini dinlemek için tıklayınız.
Şubelerimizdeki çalışmalarımız:
Personelimize yönelik çalışmalarımız:
ATM’lerimiz için çalışmalarımız:
ATM'lerimiz için tıklayınız.
Web Sitemiz İçin Çalışmalarımız:
İnternet Şubesi ve Mobil Şube İçin Çalışmalarımız:
Pos Cihazlarımız İçin Çalışmalarımız:
Yukarıda belirtilen hizmetlerden, 70+ yaş üzeri müşterilerimiz de herhangi bir bildirim yapmalarına gerek bulunmaksızın engellilere tanınan haklardan faydalanabilecektir.